BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 23, 2010

holiday school n luveta comeback..yeayy!!

      Setelah sekian lama menyepi..aku hasilkan jugakla blog baru nihh .yang dinamakan "Anugerah Terindah" sbb aper? sbbnyer aku suke ngn nama tuh setelah betaun lamanyer mengekalkan nama 'luveta'..nama yg byk tersimpan memori dan kenangan...akhirnyerr...berkat kesabaranku..dan kerajinanku..heheheh..aku hasilkan sebuah blog yang macam2 ader...semernyer tentang seni..seni  dalam diri kita mengharungi kehidupan, seni tutur kata..seni tulisan ..n macam2 lagik arrr,...sbb tu la..namenyer seni anugerah terindah,,..huhuu..i like..bile da free n ade ms terluang ni..sifat seni  ingin melayangkan jari jemariku pun mulalah wujud..heheheh...maklum le..xde masa sepanjang penglibatan di skul..byk keje2 yg kene buat..kene settlekan..lebih2 lagik da ujung tahun nii..heheheh...time cuti skolaa nih, dr takder wat ape..aku nakle jugak b' blog..boringgg...
     My wedding on 9.10.10...my big day ...masih lagi segar dlm ingatan..waktu tu.. betul2 kelam kabut..manetaknyer..dahla amek cuti seari jer sblum majlis...hhehehe..kengkonon dah ok laa semer..tp time pagi jumaat tu jugaklaa aku leh kuar umah lagik,...mule singgah kubur arwah abah..minta restu..then mak pulak singgah pasar tani kat benut..nak dipendekkan citer.tghr baru smpai umah smulaa..ms tuh, org seme dah sebuk nak masak utk org rewang...........bile balik..semer sebok cr mak..hihii..aku pon time tu jugakla sebok nak cr tempat lukis inai..memangla kelakar...malam tuh nak berinai dahh..last2 x lukis pon tangan,..lepas malam berinai tu..pepagi buta dah suh my loving sister lukiskan..lantakla lukis ape ponn kakak..kerawang2..hhuhhu..hahahahaa...jadila jugak walau x seperfect auntie diwali lukiss..heheheh...nak dijadikan citer malam berinai tu..aku sorang jer  pon..mak da warning, sbb x nikah lagik..so.lepas majlis khatam quran dan berzanzi..aku pon naik ler pelamin sengsorang diikuti ngn sesi fotografi bersama family sket.. dan ditenyeh inai kat atas tapak tangan nih..habess tapak tgn penuh inai..dalam x sedar..seni jugakla tuhh.. pandai jugak :)heheh..abes seni  inai ditenyeh makcik2 n shabat taulanku punyer keje...apepun..thanxz coz sudi memeriahkan malam berinaiku.diiringi paluan  kompang,pada 8/10/10,..mlm tuh ade lah mkn2 n sesi fotografi 2 pasang bju persalinan,..Akhirnyerr...shrt story..aku dan suami tersayang diijabkabulkan hari sabtu pada pukul 9.30 pagi ...91010 n berlangsunglah kenduri kami pada hari itu  , menerima tetamu yang sudi hadir memeriahkan majlis dan  nasi minyak kami....tq utk semer yg hadir pd hari ituu...wlpn penat, dan mmg penatla ..aku at last wat jugak sesi outdoor photography di Hutan Bandar Putra...hehe,..pictnyerr lum diterbitkan lagii..huhuuu..
Ini baru  permulaan story utk blog yg dinamakan Anugerah terindah..yg aku wujudkan penuh dengan seni..tagaknyer laa...hehehhe..tak kire laa seni apepun..jiwaku tetap berseni..heheh...sbukan ker memikir sesuatu itu juga seni..renung2kan dan fikir2kan........

0 comments: